مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-31اقتصادي

مشکل معدن کاران روی میز شورای گفتگو/ ناوگان حمل و نقل ضعف دارد


مشکل معدن کاران خراسان جنوبی در حوزه ناوگان حمل و نقل در شورای گفتگو مورد بررسی قرار گرفت.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: رییس اتاق بازرگانی بیرجند شنبه شب در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: اقدامی که در ستاد توسعه خاوران برای تسهیل سرمایه گذاری انجام شده می تواند الگوی تحولی بسیار خوبی در حوزه رفع مشکل واحدهای تولیدی باشد.

محسن احتشام با اشاره به اینکه ستاد توسعه خاوران انگیزه بسیار خوبی در سرمایه گذاران ایجاد کرده است، بیان کرد: بخشی از واحدهای تولیدی خراسان جنوبی مشکل بیکاری پنهان دارند که با اقدامات ستاد توسعه خاوران این مشکل نیز حل خواهد شد.

ضرورت سهل گیری بانک ها در اعطای تسهیلات احتشام در زمینه تسهیلات برای واحدهای دامداری و کشاورزی نیز گفت: بانک ها باید تلاش کنند که در زمینه اعطای تسهیلات سخت گیری های کمتری داشته باشند.

علیرضا باقری، رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از اشکالات و مشکلات در حوزه معادن بخشنامه تغییر قیمت پایه مواد معدنی است که به درصدی از فروش ماده معدنی تغییر پیدا کرده است.

رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: متأسفانه 90 درصد از مواد معدنی خراسان جنوبی جهت فرآوری به خارج از استان می رود و از این جهت قیمت تمام شده بسیار بالایی دارد و از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل معدن کاران روی میز شورای گفتگو/ ناوگان حمل و نقل ضعف دارد

مشکل معدن کاران روی میز شورای گفتگو/ ناوگان حمل و نقل ضعف دارد