مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-01اقتصادي

ناجیان غریق یزد غرق در مشکلات ناشی از کرونا


ناجیان غریق در استان یزد معتقدند که نه تنها مسئولان پیش از کرونا نسبت به آنها کم لطف بوده اند که پس از شیوع کرونا و تعطیلی استخرها دیگر هیچ احوالی از آنان نگرفته اند.

- ایسنا/یزد ناجیان غریق در استان یزد معتقدند که نه تنها مسئولان پیش از کرونا نسبت به آنها کم لطف بوده اند که پس از شیوع کرونا و تعطیلی استخرها دیگر هیچ احوالی از آنان نگرفته اند.

شنا و رشته های مربوط به آن یکی از ورزش هایی است که با شیوع کرونا، به دلیل شرایط ویژه محیطی در گسترش این بیماری به طور کامل از فعالیت بازماند.

یکی از رشته های مربوط به ورزش شنا، نجات غریق است که فعالان آن این روزها در شرایط نابسامان اقتصادی و بیکاری مواجه هستند.

محمدرضا محمدی نیا رییس هیات غریق نجات استان یزد در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند: استان یزد حدود 800 غریق نجات دارد که 400 نفر از آن ها تا قبل از شیوع کرونا به صورت دائم فعال بودند.

وی ادامه می دهد: عمدتاً ورزش نجات غرق به دلیل درآمد پایین و با وجود سختی کار در بسیاری از کشورهای جهان، یک ورزش دانشجویی محسوب می شود که البته نیازمند تخصص و مهارت است.

محمدی نیا با بیان این که این رشته ورزشی همواره از حمایت مسئولان محروم بوده است، عنوانمی کند: در جریان شیوع کرونا تنها در استان یزد حدود 800 نجات غریق از کار بیکار شدند که نیمی از آن ها، تنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان غریق یزد غرق در مشکلات ناشی از کرونا

ناجیان غریق یزد غرق در مشکلات ناشی از کرونا