مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-01سياسي

کارگزاران از جریان اصلاحات خارج نمی شود/حزب لاریجانی با ما همسو می شود


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران بنیان گذار اصلاحات است و دلیلی ندارد از اصلاحات خارج شود اما ممکن است دیگرانی بیایند و تمایل به اصلاحات داشته باشند.

- محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با رفتند و از ایشان موافقت گرفتند و حزب تشکیل شد.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه کار حزبی کار ساده ای نیست، تصریح کرد: لاریجانی تجربه های بسیاری در اداره مجلس شورای اسلامی و صدا و سیما دارد؛ خوب است وارد این وادی هم بشود و مشکلات آن را بشناسد، ببیند که تشکیل یک حزب چقدر گرفتاری دارد و چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به معنا گرفتن عملکرد احزاب در ایام انتخابات و تمایل کارگزاران به حمایت از علی لاریجانی در انتخابات گذشته، آیا این احتمال وجود دارد که برای انتخابات های بعدی این حزب به سمت لاریجانی برود؟ گفت: کارگزاران خودش چهره های موجهی دارد، البته اگر صلاحیتشان تایید شود.

اگر هم موضوع عدم احراز صلاحیت مطرح باشد، خُب لاریجانی هم رد صلاحیت شده است؛ البته قطعا حزبی که علی لاریجانی تشکیل بدهد با کارگزاران همسو خواهد بود.

علیزاده طباطبایی این گمانه که کارگزاران از جبهه اصلاحات خارج شود را اکیدا رد کرد و افزود: اصلا چنین چیزی مطرح نیست؛ حزب کارگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران از جریان اصلاحات خارج نمی شود/حزب لاریجانی با ما همسو می شود

کارگزاران از جریان اصلاحات خارج نمی شود/حزب لاریجانی با ما همسو می شود