مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-01سياسي

فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی به استقبال عزای حسینی می رود


رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ایام محرم و صفر گفت: سلامت مردم درعزای حسینی اولویت اصلی شورای هیئات مذهبی فارس است.

- رضا محمدیان در گفتگو با و صفر گفت: امسال نیز همچون سال گذشته کلیه برنامه های عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام با رعایت کامل پروتکل ها و با محدودیت های زمانی و جمعیتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این شورا تلاش می کند تا مراسم عزاداری امام حسین (ع) به نحو مطلوب برگزار و به سلامت مردم خدشه ای وارد نشود.

رییس شورای هیأت مذهبی فارس با بیان اینکه در فارس چهار هزار و 500 هیأت مذهبی وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 700 هیأت مذهبی در شهر شیراز در کلیه آیین های ملی و مذهبی مشارکت فعال دارند.

سلامت مردم اولویت شورای هیئات مذهبی فارس محمدیان با بیان اینکه هنوز در برخی از مناطق فارس نظیر لارستان، کازرون، جهرم و شیراز سبک خاص و سنتی در عزاداری ها وجود دارد، اظهار کرد: به همین منظور تلاش می شود که در اجرای مراسم عزاداری سنتی این نقاط که باعث تجمعات می شود، رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت مردم بعنوان اولویت اصلی مد نظر باشد.

او با تاکید بر اینکه مراسم و صفر تاکید کرد و گفت: هر گونه پخت و پز در اماکن و جلسات عزاداری ممنوع و صرفاً بصورت بیرون بر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی به استقبال عزای حسینی می رود

فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی به استقبال عزای حسینی می رود