مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-01اقتصادي

ضرورت جلوگیری از جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های تکاب


جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های سطح شهر از مهمترین مشکلات و دغدغه های مردم تکاب است که امیدواریم با تصویب ماده 23 طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر تکاب در بودجه سال 1401 بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان رفع و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از فرمانداری به این شهرستان با بیان اینکه جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های سطح شهر از مهم ترین مشکلات و دغدغه های مردم تکاب است، اظهار داشت: امیدواریم با تصویب ماده 23 طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر تکاب در بودجه سال 1401 بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان رفع و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح تخصیص یابد.

وی افزود: اکنون رودخانه های فصلی شهر تکاب فقط اسم رودخانه دارند و در واقع محل عبور فاضلاب است که بهداشت عمومی شهر را تهدید می کند و  آسیب ها و بوی نامطبوع آن مردم و ساکنان خانه های حاشیه رودخانه را آزار می دهد.

وی بیان کرد: احداث و راه اندازی صنایع جانبی پایین دست معادن طلا و سنگ از دیگر نیازهای اساسی تکاب به شمار می رود که امیدواریم مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه های مربوطه کمک کنند تا این صنایع در تکاب احداث و بخشی از محرومیت شهرستان رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های تکاب

ضرورت جلوگیری از جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های تکاب