مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-01اقتصادي

کدامیک از انواع کرکره برقی را برای ساختمان انتخاب کنیم؟


کرکره برقی انواع مختلفی دارد که بسته به مکان مناسب برای نصب، روش باز و بسته کردن، نوع تیغه و موارد دیگر متفاوت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی کرکره برقی علاوه بر محافظت از درب ها به شما امکان زیبا سازی ورودی مکان مورد نظر را نیز می دهند که نسبت به کرکره های کلاسیک بسیار کاربردی هستند.

تا پیش از این و مشخصاً در دوران قدیم بسیاری از مغازه های شهر پر از کرکره های دستی و کلاسیک بودند که علاوه بر زحمت بسیار زیاد برای باز و بسته کردن، محدودیت های ویژه ای از نظر ظاهر داشتند و امکان شخصی سازی آنها برای مکان مورد نظر وجود نداشت.

اما حالا انواع کرکره برقی که امروزه تولید شده اند علاوه بر تسهیل روند باز و بسته کردن، ظاهر ویژه ای نیز به ورودی ها نیز می دهند که در نوع خود می تواند جذاب باشد.

در این میان انواع کرکره برقی لوکس که در بازار عرضه شده اند می توانند جلوه ای بی نظیر را برای ورودی مغازه، پارکینگ و موراد دیگر ایجاد کنند.

انواع کرکره برقی و مشخصات آنها کرکره برقی انواع مختلفی دارد که بسته به مکان مناسب برای نصب، روش باز و بسته کردن، نوع تیغه و موارد دیگر متفاوت هستند.

به طور کلی کرکره های اتوماتیک از تیغه هایی با جنس مختلف استفاده می کنند که از نظر ظاهری و میزان مقاومت رده بندی متفاوتی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدامیک از انواع کرکره برقی را برای ساختمان انتخاب کنیم؟

کدامیک از انواع کرکره برقی را برای ساختمان انتخاب کنیم؟