مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-01اجتماعي

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در شهرهای قرمز زنجان


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در استان زنجان در شرایط قرمز نیز اجازه فعالیت دارند.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در استان زنجان در شرایط قرمز نیز اجازه فعالیت دارند.

سرهنگ محمود جوزی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در استان زنجان، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک خودرو در استان بازگشایی شده و در شرایط قرمز کرونایی با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اجازه فعالیت دارند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و جلوگیری از ایجاد ازدحام و رعایت فاصله اجتماعی در مراکز تعویض پلاک خودرو در استان زنجان، افزود: افرادی که برای تعویض پلاک خودرو نوبت گرفته اند می توانند در زمان تعیین شده به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو مراجعه کنند.

این مسئول تصریح کرد: خریدارانی که وکالت نامه آنان در زمان تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو دارای اعتبار بود، زمان آنان به صورت اتوماتیک تمدید شده و می توانند بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در شهرهای قرمز زنجان

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در شهرهای قرمز زنجان