مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-01اقتصادي

/پیگیری وعده/ دو ورزشگاه و فاصله ها تا افتتاح


دو پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد و 5 هزار نفری بروجرد قرار بود تا پایان سال 99 و نهایتاً تا خرداد 1400 به بهره برداری برسند اما این وعده ها عملی نشد.

- ایسنا/لرستان دو پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد و 5 هزار نفری بروجرد قرار بود تا پایان سال 99 و نهایتاً تا خرداد 1400 به بهره برداری برسند اما این وعده ها عملی نشد.

این پروژه ها توسط سازمان مجری تاسیسات عمومی وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است واداره کل ورزش و جوانان دستگاه بهره بردار است.

رضا خالقی، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی لرستان، تیر ماه 99 در این خصوص گفته بود: این دو پروژه از یک ردیف اعتبار می گیرند و جزو طرح های جهش تولید محسوب می شوند و اگر اعتبار کافی تخصیص یابد تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهند رسید.

به دنبال آن مسئولان اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز این وعده ها را تکرار کردند اما مطابق انتظار خبری از تکمیل نبود.

حشمت اله امان الهی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با یادآوری اینکه ما دستگاه بهره بردار هستیم در این خصوص اظهار کرد: با اینکه مدت زمان زیادی از آغاز این دو پروژه گذشته اما با اعتبارات قطره چکانی به بهره برداری نخواهند رسید.

وی ادامه داد: در این مدت با پیگیری و مکاتبه از طریق مقام عالی وزارت ورزش و استاندار، جلسات متعدد با راه و شهرسازی قول همکاری داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری وعده/ دو ورزشگاه و فاصله ها تا افتتاح

/پیگیری وعده/ دو ورزشگاه و فاصله ها تا افتتاح