مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-01ورزشي

درخشش ورزشکار جوان ایرانی در کاپ اروپایی ترای اتلون


ملی پوش تیم جوانان ترای اتلون ایران با قرار گرفتن در بین 5 ورزشکار برتر کاپ اروپایی بالیکسیر ترکیه و ثبت بهترین رکورد در بخش دویدن، در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت.

- ملی پوش تیم جوانان ترای اتلون ایران با قرار گرفتن در بین 5 ورزشکار برتر کاپ اروپایی بالیکسیر ترکیه و ثبت بهترین رکورد در بخش دویدن، در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای اتلون؛ محمد حسین طیبی ورزشکار تیم ملی جوانان ایران با قرار گرفتن در بین 5 ورزشکار برتر کاپ اروپایی بالیکسیر ترکیه و ثبت بهترین رکورد در بخش دویدن در بین همه ورزشکاران نخبه از سراسر جهان و قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از قهرمان آسیا سال 2019 از کشور قزاقستان و ورزشکاران تیم میزبان، نشان داد که با کشف استعدادهای ناب و سرمایه گذاری و پرورش اصولی آن ها می توان در ورزش های پایه که در کشورهای توسعه یافته سال هاست مورد توجه و حمایت است، سهم خواهی نمود.

اهمیت کسب این نتیجه به دلیل حضور اکثر ورزشکاران نخبه اروپایی است و این در حالی است که اروپا به عنوان مهد مدعیان ترای اتلون در جهان و المپیک محسوب می شود و نتایج المپیک توکیو هم گواه این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکار جوان ایرانی در کاپ اروپایی ترای اتلون

درخشش ورزشکار جوان ایرانی در کاپ اروپایی ترای اتلون