مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-01اقتصادي

افتتاح چندین پروژه مهم استان سمنان در چند روز آتی


به منظور خدمتگزاری بیشتر دولت تدبیر و امید به مردم استان سمنان، طی روزهای آینده طرح های اقتصادی، عمرانی و درمانی بسیار مهم و ارزشمندی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: به منظور خدمتگزاری بیشتر دولت تدبیر و امید به مردم استان سمنان، طی روزهای آینده طرح های اقتصادی، عمرانی و درمانی بسیار مهم و ارزشمندی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان 10 مرداد 1400 در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه های شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه امروز و به صورت همزمان و همچنین طی روزهای آینده، شاهد افتتاح پروژه هایی در استان هستیم که خدمتگزاری بیشتر به مردم از ویژگی های بارز آن است، گفت: تامین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، اقدامی مشترک مابین شرکت گاز استان، وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی است که طی روزهای آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد و با انجام این مهم فرصت های سرمایه گذاری بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سیلوی بزرگ گرمسار نیز آماده افتتاح و بهره برداری است، خاطر نشان کرد: بیمارستان مهدیشهر از مطالبات جدی مردم شهرستان بوده و در اولویت کاری ما قرار داشت؛ تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی و تامین مالی این طرح در دولت تدبیر و امید انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چندین پروژه مهم استان سمنان در چند روز آتی

افتتاح چندین پروژه مهم استان سمنان در چند روز آتی