مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-01بين الملل

جانفشانی مداوم ارتش نبود هیچ دستاورد یا پیروزی رقم نمی خورد


رییس جمهوری سوریه در پیامی به نیروهای مسلح این کشور به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس ارتش سوریه اعلام کرد: جانفشانی مداوم ارتش نبود، هیچ دستاورد یا پیروزی رقم نمی خورد.

- به نقل از سانا، بشار اسد فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در سخنرانی خود به مناسبت روز ارتش این کشور تاکید کرد: هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس ارتش سوریه فرا می رسد در حالی که مردان ارتش به صورت خستگی ناپذیر به کار خود ادامه می دهند.

رییس جمهور سوریه در پیامی خطاب به نیروهای مسلح که از طریق مجله ارتش خلق به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس ارتش سوریه منتشر شد، گفت: ای مردان قهرمان، شریف و باافتخار، سلام و درود بر شما.

همه شهروندان سوری شما را ضامن امنیت و ثبات و مدافع از شرافت و کرامت و میهن خود می دانند.

بشار اسد ادامه داد: در هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس ارتش شجاع ما به شما تبریک می گویم، شما همچنان به صورت خستگی ناپذیر به کار خود ادامه می دهید و نهایت تلاش خود را به کار می گیرید تا ما را به آینده درخشان و پر افتخار برسانید که با تاریخ ریشه دار و فداکاری ها و شجاعت شما سازگار است، شما میهن پرستی خود را ثابت کردید.

رییس جمهور سوریه گفت : ای حامیان سرزمین، 10 سال و نیم گذشت و شما حماسه های عالی از شجاعت و افتخار و پایبندی به ارزش ها و اصولی را که در مؤسسه نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانفشانی مداوم ارتش نبود هیچ دستاورد یا پیروزی رقم نمی خورد

جانفشانی مداوم ارتش نبود هیچ دستاورد یا پیروزی رقم نمی خورد