مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-01اقتصادي

کلاهبرداری از کاربران هنگام خریدهای اینترنتی


کاربران هنگام مراجعه به سایت های واسطه، نباید تحت تاثیر تبلیغات دروغین افراد سودجو و ارزان بودن قیمت اجناس قرار بگیرند و لازم است حتما از صحت آگهی مندرج در سایت اطلاع پیدا کرده و بعد اقدام به خرید کنند.

- کاربران هنگام مراجعه به سایت های واسطه، نباید تحت تاثیر تبلیغات دروغین افراد سودجو و ارزان بودن قیمت اجناس قرار بگیرند و لازم است حتما از صحت آگهی مندرج در سایت اطلاع پیدا کرده و بعد اقدام به خرید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیوع کرونا تاثیر بسیاری در زمینه رشد کسب وکارهای اینترنتی داشته و استقبال مردم به انجام امور و خریدهای اینترنتی نسبت به دوران قبل از شیوع این ویروس بسیار متفاوت است، اما پیش بینی می شود پس از پایان همه گیری کرونا و بازگشت مردم به زندگی عادی نیز رونق کسب وکارهای اینترنتی حفظ شود، زیرا خرید و انجام امور در بستر فضای مجازی و اینترنت در حال تبدیل به یک فرهنگ در جامعه امروزی است.

با توجه به شرایط کنونی جامعه، اکثرا کسب وکارها به سوی فضای مجازی و سایت های خرید و فروش آنلاین سوق یافته که در این بین کلاهبرداران سایبری با ترفندهای مختلف از کاربران اقدام به کلاهبرداری می کنند.

بعضی اوقات مشاهده می شود که کاربران فضای مجازی و شهروندان برای تهیه لوازم مورد نیاز خود با مراجعه به سایت های خرید و فروش، با سهل انگاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از کاربران هنگام خریدهای اینترنتی

کلاهبرداری از کاربران هنگام خریدهای اینترنتی