مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-01سياسي

طرح توانمندسازی و اشتغال بانوان در شهرستان درمیان اجرا می شود


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار با همکاری بیمه کوثر در شهرستان درمیان اجرا می شود و در صورت موفقیت در سایر شهرهای استان نیز ادامه خواهد یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار با همکاری بیمه کوثر در شهرستان درمیان اجرا می شود و در صورت موفقیت در سایر شهرهای استان نیز ادامه خواهد یافت.

نفیسه نخعی، امروز یکشنبه 10 مردادماه در نشست شورای مشورتی استاندار در حوزه بانوان که به منظور بررسی شرایط بهره برداری از بیمه کوثر برای توانمندسازی بانوان بد سرپرست و بی سرپرست برگزار شد، افزود: کار و اشتغال زنان سرپرست خانوار، دغدغه همیشگی دفتر امور بانوان بوده است و بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار در اجتماع با مشکلات عدیده روبه رو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تاکید کرد: باید روحیه اجتماعی این قشر تقویت شود و این مهم تنها در سایه حمایت همه مسوولان امکانپذیر خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: بیمه کوثر می تواند ظرفیت خوبی را برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توانمندسازی و اشتغال بانوان در شهرستان درمیان اجرا می شود

طرح توانمندسازی و اشتغال بانوان در شهرستان درمیان اجرا می شود