مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-01اقتصادي

فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی


شرکت شورلول ایران که انواع چسب بتن ، چسب کاشی و سرامیک و همچنین انواع پودرهای بندکشی ضداسید را به بازار عرضه می کند، با راه اندازی کمپینی خیابانی در تلاش است محصولات خود را به فعالان حوزه ساختمانی معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابر اعلام شولول ایران در این کمپین که در تهران و خیابان شیراز جنوبی- بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی- از پنجم مرداد آغاز به کار کرده، علاوه بر محصولات پرکاربرد و پرطرفدار شورلول و تراکو، دو محصول جدید از شرکت تراکو معرفی می شود که در بازار ایران نظیر نداشته و به صورت انحصاری در شرکت شورلول ایران تولید می شود.

محصولات جدید و انحصاری شورلول–تراکو یکی از این دو محصول، بتونه همه کاره داخلی تراکو است که پس از استفاده از این محصول بر روی سطوح گچی، بدون نیاز به پرایمر، قابلیت اجرای رنگ دارد؛ بنابراین عملیات نقاشی نمای داخلی ساختمان تسهیل و تسریع می شود.

پودرهای بندکشی ضداسید شورلول ، عایق های شورلول با مصرف ساختمانی و صنعتی، انواع چسب کاشی پودری و چسب کاشی خمیری شورلول، پودرهای بندکشی شورلول در 30 رنگ متنوع، انواع چسب بتن آکریلیک شورلول و همچنین چسب سرامیک اسلب شورفیکس 7004 در کمپین خیابانی شورلول عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی

فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی