مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-01ورزشي

تیم ملی والیبال ایران حذف شد


تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی سی و دومین دوره بازیهای المپیک برابر میزبان مسابقات به میدان رفت و با شکست برابر این تیم از راهیابی به مرحله بعدی بازماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن به عنوان آخرین دیدار مرحله مقدماتی بعدازظهر امروز یکشنبه برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه 2 بر 3 مغلوب میزبان المپیک شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

تیم های ایران و ژاپن در شرایطی به مصاف هم رفتند که تکلیف دیگر تیم های صعود کننده مشخص شده بود و برنده دیدار این دو تیم عنوان سوم گروه را به خود اختصاص می داد و به جمع تیم های صعودکننده اضافه می شد.

ترکیب ایران از منطقه یک تا شش: میلاد عبادی پور، علی اصغر مجرد، امیر غفور، میثم صالحی، سیدمحمد موسوی، سعید معروف لیبرو: مهدی مرندی - آرمان صالحی.

در ست اول دو تیم امتیازات را نزدیک بهم پیش بردند و رقابت نزدیکی داشتند اما در امتیازات پایانی این ژاپنی ها بودند که با اشتباهات کمتری کار را پیش بردند و در نهایت ست اول را 24 بر 21 به سود خود خاتمه دادند.

در دست دوم بازهم شرایط برای دو تیم کاملا برابر و با یک امتیاز فاصله پیش رفت که در برخی لحظات ژاپن پیش بود اما در امتیاز 16 این ایران بود که در زدن سرویس و دفاع بهتر عمل کرد و با دو امتیاز اختلاف پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی والیبال ایران حذف شد

تیم ملی والیبال ایران حذف شد