مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-01سياسي

آغاز جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران


اولین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران یکشنبه (10 مرداد ماه) با پیام ویدئویی علی اصغر مونسان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

- اولین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران یکشنبه (10 مرداد ماه) با پیام ویدئویی علی اصغر مونسان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا بخشی از برنامه افتتاحیه این رویداد به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد که در این بخش از افتتاحیه، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در یک پیام ویدئویی با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای بین المللی در حوزه صنایع دستی گفت: رخدادها به مثابه پیشران های تغییر وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب می توانند همواره به عنوان امکانی ارزشمند، ضمن ایجاد امید، تحولات محسوس عینی را به ظهور برسانند.

او افزود: در همین راستا برنامه ریزی و برگزاری جشنواره بین المللی صنایع دستی یکی از برجسته ترین رخدادهایی است که در راستای تقویت جایگاه صنایع دستی انجام می شود.

مونسان گفت: اگر به علت شیوع کرونا و خطرات ناشی از آن نبود، قطعا برگزاری حضوری رویداد یادشده عظمت آن را چند برابر می کرد، اما موضوع وضعیت مطلوب در حال حاضر توجه به مبانی فرهنگی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای قشر وسیعی از جامعه با توجه به قابلیت های صنایع دستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران

آغاز جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران