مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-01ورزشي

حمایت از ورزشکاران در میادین بین المللی در اولویت قرار دارد


استاندار بوشهر حضور امیر خسروانی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارالمپیک را مایه افتخار این استان و کشور دانست و گفت: حمایت از ورزشکاران در عرصه ها و میدان های رقابت بین المللی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست با ورزشکار پارالمپیک بوشهری با بیان اینکه، درخشش ورزشکاران در میدان های ورزشی سبب افتخارآفرینی ملت می شود اظهار داشت: ورزشکاران در مسابقات ملی و بین المللی سفیران فرهنگی، سلامت و نشاط جامعه محسوب می شوند که سبب افتخار جامعه هستند.

استاندار بوشهر حضور امیر خسروانی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارالمپیک را مایه افتخار این استان و کشور دانست و افزود: حمایت از ورزشکاران در عرصه ها و میدان های رقابت بین المللی، آسیایی و ملی در اولویت قرار دارد و از آنان پشتیبانی ویژه می شود.

وی با اظهار امیدواری برای کسب مدال قهرمانی امیر خسروانی در رقابت های پارالمپیک ژاپن خاطرنشان کرد: اراده، همت و تلاش شما برای راهیابی در این رقابت ها قابل تقدیر است و ان شاءالله در کسب مدال سبب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران شوید.

گراوند با بیان اینکه نخستین بانوی المپیکی بوشهری فاطمه کرم زاده در رقابت های المپیک ژاپن حضور دارد تصریح کرد: ان شاءالله در مسابقه پیش روی این ورزشکار بتواند به خوبی بدرخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ورزشکاران در میادین بین المللی در اولویت قرار دارد

حمایت از ورزشکاران در میادین بین المللی در اولویت قرار دارد