مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-01اقتصادي

کتابخانه های عمومی ایلام، همچنان در انتظار نیم درصد شهرداری ها


معاون استاندار ایلام از شهرداران استان خواست در اسرع وقت، طبق قانون نیم درصد از محل درآمدهای خود را به اداره کتابخانه های عمومی واریز کنند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام از شهرداران استان خواست در اسرع وقت، طبق قانون نیم درصد از محل درآمدهای خود را به اداره کتابخانه های عمومی واریز کنند.

الیاس فتاحی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی نیازمند اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی استان است و اگر چنانچه همه زیرساخت های این حوزه فراهم شود، ولی استاندارد های لازم کتابخوانی و فرهنگ مطالعه تقویت نشود در واقع عملکرد موفقی را شاهد نخواهیم بود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به امر کتاب و کتابخوانی در استان خواستار اجرای مصوبات و اعلام نتایج آنها برای مردم شد و گفت: با بررسی نیازمندیها و کار کارشناسی نقاط ضعف و قوت شهرستانها شناسایی و برنامه ریزی لازم در این حوزه برای توسعه فرهنگ مطالعه صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه شیوع کرونا تلخی ها، هزینه ها و خسارات زیادی را بهمراه داشت، اما منجر به افزایش سرانه مطالعه در جامعه شد،گفت: توسعه کتابخوانی مجازی، ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی مردم از جمله تاثیرات مثبتی بود که در این ایام اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی ایلام، همچنان در انتظار نیم درصد شهرداری ها

کتابخانه های عمومی ایلام، همچنان در انتظار نیم درصد شهرداری ها