مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 17:502021-08-01ورزشي

آموزش 4200 سرباز کرمانشاه در طرح «سرباز ماهر»


معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش بیش از چهار هزار و 200 نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» خبر داد.

- کرمانشاه- معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش بیش از چهار هزار و 200 نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح سرباز ماهر  خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر والی با اشاره به برگزاری نخستین مرحله طرح سرباز ماهر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون 2 مرحله از این طرح در بسیاری از استان های کشور اجرایی شده و امسال مرحله سوم این طرح برای نخستین بار در استان کرمانشاه به اجرا درآمده است.

وی افزود: اجرای طرح سرباز ماهر از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از اردیبهشت ماه امسال در این استان گفت: در این طرح نیروهای سه پادگان شهدای کرمانشاه، شهید ثابت خواه و شهید رجایی تحت آموزش قرار می گیرند.

والی با اشاره به آموزش چهار هزار و 203 سرباز در سه ماه نخست اجرای این طرح در استان کرمانشاه تصریح کرد: در سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیر در مجموع یک هزار و 481 نفر از پادگان شهدای کرمانشاه، 825 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 4200 سرباز کرمانشاه در طرح «سرباز ماهر»

آموزش 4200 سرباز کرمانشاه در طرح «سرباز ماهر»