مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 20:452021-08-01سياسي

دورهمی ها عامل افزایش مبتلایان به کرونا


استاندار اردبیل با خطرناک خواندن وضعیت کنونی بیماری کرونا در استان، افزایش مبتلایان را ناشی از بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، برگزاری دورهمی و مراسم مختلف در منازل ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه ستاد استانی کنترل و مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: وضعیت نگران کننده و خطرناک است و در حال حاضر بیش از 500 نفر بستری در بیمارستان ها داریم.

وی به افزایش مبتلایان کرونا ناشی از بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، دورهمی ها و مراسم مختلف تاکید کرد و افزود: اگر به همین صورت وضعیت ادامه یابد در هفته آینده میزان بستری به 800 الی 900 نفر رسیده و تلفات هم به شدت افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل اظهار کرد: علی رغم اینکه تالارها بسته شده ولی در داخل منازل شاهد برگزاری مراسم هستیم، موج ویروس جدید دلتا خطرناک در سنین پایین هم شایع شده و باید رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت ادامه دهیم.

بهنام جو به واکسیناسیون سنین مختلف در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  برای سنین بالای 50 سال آمادگی تزریق واکسن در استان وجود دارد و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی تصریح کرد:  مردم باید این واکسن رایگان را تزریق کنند و افرادی که واکسن تزریق می کنند در صورت ابتلا خطر فوتی و یا بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی ها عامل افزایش مبتلایان به کرونا

دورهمی ها عامل افزایش مبتلایان به کرونا