مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-01اقتصادي

افسار اسب ها در دست تولیدکنندگان نیست


صنعت پرورش اسب یکی از صنایع درامدزا در کشورمان است ولی با وجود ظرفیت‎ های بالقوه این بخش در کشورمان تداخل عملکردی فدراسیون و جهادکشاورزی باعث شده تا به خوبی از این ظرفیتها استفاده نشود.

- دود تداخل در برگزاری جشنواره‎های زیبایی به چشم تولیدکنندگان اسب؛ افسار اسب ها در دست تولیدکنندگان نیست ایسنا/یزد صنعت پرورش اسب یکی از صنایع درامدزا در کشورمان است ولی با وجود ظرفیت‎ های بالقوه این بخش در کشورمان تداخل عملکردی فدراسیون و جهادکشاورزی باعث شده تا به خوبی از این ظرفیتها استفاده نشود.

اولین دوره جشنواره زیبایی اسب در کشورمان در سال 1375 برگزار شد و از آنجایی که این نوع جشنواره ها نقش بسزایی در فروش و رقابت و همچنین کیفی سازی تولیدات دامی دارد، جشنواره‎های زیبایی در کشورمان می توانست یکی از ارزنده ترین این سلسله جشنواره ها همانند دیگر نقاط جهان به شمار رود ولی تداخل عملکردی فدراسیون و جهادکشاورزی در این صنعت مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و پرورش دهندگان اسب به دنبال داشته است.

عباس کربلاییان معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان یزد در این باره در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار می کند: برگزاری جشنواره زیبایی اسب یکی از بهترین راه های تبلیغ فروش و ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان اسب است و به همین دلیل نیز چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسار اسب ها در دست تولیدکنندگان نیست

افسار اسب ها در دست تولیدکنندگان نیست