مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-02اقتصادي

مشارکت 5 میلیاردی مردم قزوین در طرح نذر و قربانی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین تاکنون پنج میلیارد تومان در طرح نذر و قربانی مشارکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) فرزاد فرهادی اظهار کرد: طرح نذر و قربانی در سال جاری نیز برگزار شد و مثل همیشه مردم نیکوکار استان قزوین در این طرح نیز مشارکت قابل تقدیری داشتند.

وی ادامه داد: تعدادی از مردم نیکوکاری که توانایی داشتند به تناسب استطاعت مالی گوسفند خریداری و گوشت آن را بسته بندی و در میان نیازمندان و محرومان توزیع کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بخشی از مردم نیز که توانایی خرید یک گوسفند را نداشتند نیز با اهدای مبلغی برای خرید جمعی دام برای اهدای گوشت نذری مشارکت کردند.

وی اعلام کرد: در مجموع مردم استان قزوین تاکنون پنج میلیارد تومان در طرح نذر و قربانی مشارکت کرده اند که گوشت نذری اهدایی به سرعت میان نیازمندان توزیع شده است.

فرهادی عنوان کرد: کار کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و ما به طور مرتب و مستمر آماده دریافت هر نوع کمک از سوی مردم نیکوکار و تحویل آن به نیازمندان براساس نیت آنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 5 میلیاردی مردم قزوین در طرح نذر و قربانی

مشارکت 5 میلیاردی مردم قزوین در طرح نذر و قربانی