مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-02اقتصادي

افزایش 70 درصدی صادرات کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری


مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری 28 تن کالا از گمرک استان صادر شده است، اظهار کرد: کالاهای صادراتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری 28 تن کالا از گمرک استان صادر شده است، اظهار کرد: کالاهای صادراتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از لحاظ وزن 134 درصد و از لحاظ ارزش 70 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گمرک چهارمحال و بختیاری، اسماعیل الله دادی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری 28 تن کالا از گمرک استان صادر شده است، اظهار کرد: ارزش این کالاهای صادر شده 18 میلیون دلار بوده است.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری افزود: این کالاهای صادراتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از لحاظ وزن 134 درصد و از لحاظ ارزش 70 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اقلام صادر شده از گمرک چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: عمده کالاهای صادراتی شامل کولر آبی، آبگرمکن برقی، یخچال، مفتول آلومینیم، خوراک ماهی، مغز بادام، خمیرمایه، کاشی و سرامیک و.

است.

الله دادی ادامه داد: مقصد کالاهای صادراتی به کشورهای عراق، هند، ترکیه، افغانستان، سوریه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی صادرات کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری

افزایش 70 درصدی صادرات کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری