مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-02سياسي

آبفای شیراز نمادی توانمند در هویت شیراز مدرن است


فرماندار شیراز شرکت آبفای این کلان شهر را شرکتی توانمند خواند و گفت: دستگاه آب شیراز در مسیر تکاپوی خود بعنوان نمادی توانمند و برجسته در هویت شیراز مدرن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا امیری، در حاشیه بازدیدی که به همراه بهمن بهروزی، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل و جمعی از مدیران آبفا شیراز و نیز الله بخش نظر پور، مدیر عامل سابق آبفای شیراز از موزه و کتابخانه زنده یاد نمازی داشت از شرکت آب و فاضلاب شیراز به عنوان شرکتی توانمند یاد کرد و گفت: دستگاه آب شیراز در مسیر تکاپوی خود به شرکتی برجسته و توانمند بنام شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز تبدیل شده که نمادی از هویت شیراز مدرن است.

وی اقدام خیرخواهانه مرحوم نمازی را ستود و اظهار کرد: شیراز از اولین شهرهای دارای لوله کشی آب شرب است و در این مسیر تلاش های زیادی برای توسعه آب این کلان شهر صورت گرفته است.

فرماندار شیراز ضمن قدردانی از عملکرد مدیران شایسته و ساعی آبفا شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم ابراز داشت: مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز به ویژه در سال های اخیر در مسیر توسعه و ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، امیری در این بازدید با دست نوشته ای از خدمات در خور تقدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز در دفتر یادمان این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای شیراز نمادی توانمند در هویت شیراز مدرن است

آبفای شیراز نمادی توانمند در هویت شیراز مدرن است