مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-02سياسي

افتتاح دو واحد تولیدی در خرم بید


در سفر شهرستانی استاندار فارس به شهرستان خرم بید دو واحد به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی دو واحد کارخانه تولیدی نیز آغاز شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم بید، در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار فارس به شهرستان خرم بید، که با همراهی رحیم زارع نماینده مردم خرم بید در مجلس شورای اسلامی، صادق کریمی فرماندار شهرستان ، ائمه جمعه شهرستان، تعدادی از مدیران کل ستادی استانی و مسئولین محلی صورت پذیرفت، یک باب واحد آموزشی با نام امام علی (ع) صفاشهر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و همچنین ساختمان اداری صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز با اعتباری قریب به 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در جریان این سفر عنایت الله رحیمی از واحد تعاونی تولیدی پوشاک خرم کوک فارس با به کارگیری 90 نفر از زنان تحت پوشش نهادهای حمایتی و خود سرپرست بازدید کرد و کلنگ آغاز عملیات ساخت و ساز فاز توسعه این کارگاه را با انجام فعالیت تولیدی، بافت پارچه، جوراب بافی و .

با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال و اشتغال 500 نفر به زمین زد.

همچنین ضمن بازدید استاندار فارس از کارخانه کاغذ سازی و تولید کاغذ گرافت ستاره فارس، عملیات اجرایی فاز توسعه این کارخانه با نام تیرازیس با تولید محصولات کاغذ و مقوای تست لاینر قهوه ای، مقوای دوبلکس و فلوتنیک از کاغذ باطله با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو واحد تولیدی در خرم بید

افتتاح دو واحد تولیدی در خرم بید