مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-02اقتصادي

رویکرد مثبت گمرک به استفاده از اشعه ایکس کامیونی «ایران ساخت»


رویکرد مثبت و سازنده گمرک به توانمندی فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری، در ساخت اشاعه ایکس کامیونی ایرانی زمینه ای فراهم کرد تا یک محصول راهبردی در کشور ساخته شود.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، 9 طرح کلان در حوزه های تجهیزات پزشکی، کشاورزی و انرژی در محل خانه نوآوری و فناوری ihit با حضور معاون علمی و فناوری رونمایی شد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در این مراسم رونمایی گفت: نحوه تعامل میان سرمایه گذار، بهره بردار و نقشی که دولت می باید در تحقق یک طرح فناورانه تا رفع نیازی از کشور ایفا کند، به خوبی در طرح های کلان ملی معاونت علمی و فناوری نتیجه داد و ماحصل آن تولید و تجاری سازی بسیاری از محصولات و تجهیزات راهبردی بوده است.

وی استفاده از اشعه ایکس کامیونی ایران ساخت در گمرک را نمونه ای موفق از این تعامل میان طرف عرضه و تقاضای فناوری با تسهیل گری و بسترسازی دولت دانست و گفت: رویکرد مثبت و سازنده گمرک به توانمندی فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری، زمینه ای فراهم کرد تا یک محصول راهبردی و پیشرفته که توسط محققان شرکت های دانش بنیان ساخته شده، در یکی از بخش های حساس کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس بنیاد ملی نخبگان حمایت از طرح های کلان ملی فناوری و تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت را گامی ارزشمند و رونق دهنده اشتغال و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مثبت گمرک به استفاده از اشعه ایکس کامیونی «ایران ساخت»

رویکرد مثبت گمرک به استفاده از اشعه ایکس کامیونی «ایران ساخت»