مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-02اجتماعي

آزمون جامع گردشگری 15 مردادماه در شیراز برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اعلام کرد که آزمون سراسری دوره های کوتاه مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و تشدید رعایت اصول بهداشتی 15 مردادماه در شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اعلام کرد که آزمون سراسری دوره های کوتاه مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و تشدید رعایت اصول بهداشتی 15 مردادماه در شیراز برگزار می شود.

هادی شه دوست شیرازی گفت: آزمون جامع گردشگری ویژه افرادی که دوره های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در مؤسسات آموزش گردشگری گذرانده و تمامی مراحل ثبت نام آزمون را طی کرده اند، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، او افزود: داوطلبان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از 11 مردادماه با مراجعه به سامانه جامع آزمون گردشگری با آدرس اینترنتی edutourism.

mcth.

ir مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

شه دوست شیرازی گفت: این آزمون به صورت استانی در شش دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تاسیسات، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و راهنما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع گردشگری 15 مردادماه در شیراز برگزار می شود

آزمون جامع گردشگری 15 مردادماه در شیراز برگزار می شود