مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-02اقتصادي

رنسانس زغال سنگ!


در بحبوحه صحبتهایی که در خصوص گرمایش جهانی، بلایای طبیعی ناشی از تغییرات اقلیمی، کربن زدایی و فاینانس انرژی سبز شنیده می شود، تجارت جهانی زغال سنگ تولد دوباره ای پیدا کرده است.

- در بحبوحه صحبتهایی که در خصوص گرمایش جهانی، بلایای طبیعی ناشی از تغییرات اقلیمی، کربن زدایی و فاینانس انرژی سبز شنیده می شود، تجارت جهانی زغال سنگ تولد دوباره ای پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشتیهای فله بری که زغال سنگ به آسیا و اروپا حمل می کنند، درآمد حمل بار را برای مالکان کشتی که در انظار عمومی از احترامشان به محیط زیست به سرمایه گذاران می گویند، افزایش داده اند.

بن نولان، تحلیلگر شرکت استیفل در یادداشتی به مشتریان جدید نوشت: معلوم شده که اخبار زوال زغال سنگ تا حد زیادی مبالغه آمیز بوده است.

زغال سنگ در کشتی های فله بر بزرگ معروف به Capesize با ظرفیت 180 هزار تن و کشتی های کوچک پانامکس با ظرفیت 65 تا 90 هزار تن حمل می شود.

نرخ اسپات کشتیهای بزرگ روز دوشنبه 32 هزار و 800 دلار در روز و کشتیهای فله بر کوچکتر پانامکس 31 هزار و 800 دلار و کشتیهای سوپرمکس 31 هزار و 600 دلار بود.

این اتفاق که کرایه حمل کشتی های هر سه رده بالای 30 هزار دلار باشد، در پنج هفته گذشته کم سابقه محسوب می شود و از فعالیت قوی بازارهای زغال سنگ حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنسانس زغال سنگ!

رنسانس زغال سنگ!