مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-02سياسي

رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ شعائر نظام است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: اصلی ترین رسالتی که برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معین شده است بیان موضع جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است.

- ، حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از زیرساخت هایی که هر انقلابی باید در راستای بیان اولویت ها و تشریح ابعاد گوناگون فعالیت های خود داشته باشد سازمان هایی هستند که به عنوان زیرساخت فعالیت های تبلیغی اقدام به فعالیت می کنندژ وی ادامه داد: امام خمینی رحمت الله علیه و دیدگاه ویژه ای در خصوص تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشت تا از طریق این شورا بتوان فعالیت های سازمان های تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران را ساماندهی رصد و هماهنگ نمود.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های کلانی که در سطح ملی در راستای تبلیغات در نظر گرفته شده بود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بر اساس یک نیاز واقعی در سطح جامع تشکیل شد و در مقاطع مختلف رسالت های مختلفی نیز در راستای تبلیغات اقدامات جمهوری اسلامی داشت.

رضایی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خود را موظف به محقق کردن شعارهایی می داند که شعارهای محوری در جریان انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ شعائر نظام است

رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ شعائر نظام است