مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-02بين الملل

سئول به هشدار پیونگ یانگ واکنش نشان داد


وزارت دفاع کره جنوبی در پی هشدار پیونگ یانگ درباره برگزاری رزمایش مشترک سئول-واشنگتن، اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی درباره برگزاری این مانور نظامی اتخاذ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، وزارت دفاع کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد که هنوز تصمیمی در رابطه با برگزاری مانور مشترک نظامی سالیانه با آمریکا در تابستان امسال گرفته نشده است.

بو سونگ چان سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی در همین زمینه گفت که هنوز چیزی درباره اینکه مانور نظامی مشترک سالیانه کره جنوبی و آمریکا چطور، چه زمانی و در چه مقیاسی برگزار می شود، قطعی نشده است.

وی ادامه داد تصمیم گیری در این زمینه بر عهده مقامات کره ای و آمریکایی خواهد بود.

نیروهای کره جنوبی و آمریکا هر سال رزمایشی مشترک در اواسط ماه آگوست در تابستان برگزار می کنند که کره شمالی آن را به عنوان مقدمه ای برای حمله نظامی محکوم می کند.

لی جونگ جو سخنگوی وزارت وحدت کره جنوبی که مسئول روابط بین دو کره است، در مصاحبه ای مطبوعاتی در همین زمینه گفت که این وزراتخانه به تلاش هایش جهت پرداختن به موضوع رزمایش مشترک این کشور با آمریکا به شیوه ای عاقلانه و انعطاف پذیر که منجر به تشدید تنش های نظامی در شبه جزیره کره نشود، ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول به هشدار پیونگ یانگ واکنش نشان داد

سئول به هشدار پیونگ یانگ واکنش نشان داد