مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-02سياسي

نادیده گرفتن بهار و کبودراهنگ در اعتبارات همدان


همدان _ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات زیادی برای شهرستان ملایر در نظر گرفته شده، در حالی که شهرستان های بهار و کبودراهنگ نادیده گرفته شده اند.

- ، فتح الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار گفت: توازن بودجه در بین شهرستان های استان همدان رعایت نشده و اعتبارات زیادی برای شهرستان ملایر در نظر گرفته شده، در حالی که شهرستان های بهار و کبودراهنگ نادیده گرفته شده اند.

وی توجه به صنایع تبدیلی را از نیازهای عمده شهرستان بهار برشمرد و گفت: 817 میلیارد تومان برای کشاورزی ملایر در نظر گرفته شده، در حالی که 200 هزار تن سیب زمینی به عنوان سرمایه ملی در انبارهای شهرستان بهار پوسیده شده و شهرستان بهار از نبود صنایع تبدیلی رنج می برد.

توسلی تصریح کرد: پروژه سد ملایر، راه آهن ملایر، مبل و منبت ملایر اعتبارات میلیاردی دریافت کرده اند و شهرستان بهار با وجود ظرفیت بالایی که دارد و می تواند نیازهای غرب کشور را تأمین کند، مغفول مانده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حل مشکل راه مواصلاتی مهاجران به طول 9 کیلومتر در دستور کار قرار دارد و تجهیزات راه و شهرسازی و راهداری در اختیار بخشداری است تا مشکل مهاجران حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده گرفتن بهار و کبودراهنگ در اعتبارات همدان

نادیده گرفتن بهار و کبودراهنگ در اعتبارات همدان