مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-02ورزشي

پرتاب طلایی با کمبود امکانات


«سهیلا سلیمانی» بانوی طلایی بیرجندی از بی کیفیتی کفش های مخصوص دو ومیدانی اش می نالد و می گوید: به دلیل عدم تمکین مالی بالاجبار با کفش پاره در ماراتن ملی شرکت کرده و از پس خرید مکمل های غذایی و هزینه ایاب و ذهاب جلسات تمرینی برنمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سهیلا سلیمانی در سال 98 برای نخستین بار از خراسان جنوبی به  مسابقات قهرمانی دو ومیدانی نوجوانان کشوری اعزام و مقام ششم ماده پرتاپ دیسک را به دست آورد.

وی در ماراتن دو و میدانی قهرمانی سال 98 نوجوانان بسیج با گردن آویز برنز در جایگاه سوم ماده پرتاب دیسک ایستاد و در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان ایران نیز چهارم شد.

سلیمانی مقام سوم مسابقات قهرمانی ماده پرتاب دیسک رشته دو ومیدانی جوانان کشور در سال 99 را به دست آورد و در مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) امسال نیز مقام پنجم را از آن خود کرد.

وی تیرماه امسال در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت شرکت کرد و با اختلاف زیاد نسبت به حریفان خود در ماده پرتاب دیسک با کسب مدال طلای رقابت ها بر سکوی نخست این رویداد ورزشی قرار گرفت.

این بانوی دو ومیدانی کار 19 ساله خوش آتیه خراسان جنوبی که فعل خواستن را صرف کرده و در اندک زمان ممکن بر قله های رفیع قهرمانی ایستاده است به امید حمایت همه جانبه متول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب طلایی با کمبود امکانات

پرتاب طلایی با کمبود امکانات