مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-02سياسي

گروه های مقاومت سبب فرار آمریکا از غرب آسیا شده اند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر نقش آفرینی بسیج مردمی گروه های مقاومت در منطقه گفت: امروز به واسطه شکل گیری بسیج مردمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز طی مراسمی با تقدیر از خدمات سه ساله مرتضی سیاهوشی، کامران کریمی به عنوان فرمانده سپاه تویسرکان معارفه شد.

امروز با تقدیر از خدمات پنج ساله حجت الاسلام حسن یار عبادی امجد مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، حجت الاسلام علی دانیالی به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان منصوب شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) سپاه همدان در این آیین با سلام به 750 شهید تویسرکان، از شهید مهدی ملکی فرمانده سپاه گردان قاسم بن الحسن تویسرکان در عملیات مرصاد یاد کرد و اظهار کرد: با پذیرفتن پرداخت و به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج پاره تن مردم است هرگز نباید مسائل مردم را فراموش کرد اشاره کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر نقش آفرینی بسیج مردمی گروه های مقاومت در منطقه تاکید کرد: امروز به واسطه شکل گیری بسیج مردمی، فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه غرب آسیا را همه به وضوح شاهد هستیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با اشاره به اینکه پیامبر(ص) از هر فرصتی برای معرفی امامت و ولایت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت سبب فرار آمریکا از غرب آسیا شده اند

گروه های مقاومت سبب فرار آمریکا از غرب آسیا شده اند