مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-02بين الملل

وزیر دفاع یمن: همچنان غافلگیری هایی برای متجاوزان داریم


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی گفت که ارتش و کمیته های مردمی کشورش همچنان غافلگیری هایی برای ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی دارند.

- وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی گفت که ارتش و کمیته های مردمی کشورش همچنان غافلگیری هایی برای ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی در جریان دیدار با عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر این دولت به تحولات در تمامی جبهه های نبرد با ائتلاف متجاوز عربی و مزدوران آنها و دستاوردها و موفقیت های ارتش و کمیته های مردمی یمن با پشتیبانی یگان موشکی و پهپادی ارتش اشاره کرد.

وی با اشاره به روحیه بالای نیروهای یمنی و اعتقاد راسخ آنها به عادلانه بودن مساله شان و حفاظت از میهن گفت: در صورت تداوم تجاوزگری و محاصره ظالمانه یمن، نیروهای مسلح یمن همچنان غافلگیری هایی برای متجاوزان دارند.

وزیر دفاع یمن در ادامه از حمایت مستمر دولتی و مردمی و حمایت مادی و معنوی از جبهه ها و نیروهای وفادار آنها قدردانی کرد و بر اهمیت تداوم این حمایت به دلیل تأثیرات مثبت آن بر رزمندگان و روحیه آنها و افزایش ثبات آنها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: همچنان غافلگیری هایی برای متجاوزان داریم

وزیر دفاع یمن: همچنان غافلگیری هایی برای متجاوزان داریم