مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-02اقتصادي

نیمی از تخلفات اقتصادی در خراسان رضوی گران فروشی است


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیش از 2هزار و 900 شکایت مردمی، گزارش ستاد خبری و ناظرین افتخاری در تیرماه امسال دریافت و رسیدگی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدجواد ساعدی اظهار کرد: دریافت و رسیدگی به موقع گزارش ها و شکایت های مردمی از اولویت های کاری معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی است و در تیرماه سال جاری، 2 هزار و 934 گزارش شکایت مردمی، ستاد خبری و ناظرین افتخاری به صورت حضوری و تلفنی دریافت و رسیدگی شده است .

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ابراز کرد: ازنظر نوع تخلف کشف شده در پیگیری گزارشات و شکایات به ترتیب گران فروشی با 50 درصد ، کم فروشی با 12درصد و عدم درج قیمت با 11درصد بیشترین تخلفات را شامل بوده است.

وی ادامه داد: موضوع گزارشات در بخش کالایی شامل نان ، میوه و تره بار، مرغ و در بخش خدمات رستوران، تعمیرات خودرو و خدمات مشاورین املاک بوده است .

ساعدی ادامه داد: بازرسان پس در رسیدگی به شکایات و گزارشات، 764 واحد متخلف شناسایی کردند و برای آنان پرونده تخلف به ارزش ریالی 26 میلیارد تنظیم و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی در استان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از تخلفات اقتصادی در خراسان رضوی گران فروشی است

نیمی از تخلفات اقتصادی در خراسان رضوی گران فروشی است