مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-02پزشكي

آمادگی ایرانمال برای افزایش تزریق واکسن کرونا به 50هزارنفردرروز


علی انصاری رییس هیات مدیره بنیاد خیریه تات به همراه دکتر جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران امروز از روند واکسیناسیون در ایران مال بازدید کردند و در جریان جدیدترین اقدامات برای افزایش کیفیت خدمات و تسریع کار واکسیناسیون قرار گرفتند .

- علی انصاری رییس هیات مدیره بنیاد خیریه تات در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: هم اکنون ایرانمال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونت بهداشت و درمان و را به نمایش بگذارد.

رییس هیات مدیره بنیاد خیریه تات در ادامه  با تشریح ظرفیت های ایران مال و تلاش مضاعف مدیریت این مجموعه چند منظوره درمهار بیماری کرونا اظهار داشت .

در صورت تامین واکسن از طرف وزارت بهداشت، مرکز واکسیناسیون ایران مال قادر است روزانه بیش از پنجاه هزار دوز واکسن را تزریق کند رییس هیات مدیره بنیاد خیریه تات در ادامه با تاکید بر اینکه ریشه کنی ویروس کرونا تنها از طریق واکسیناسیون امکان پذیر است گفت: در صورت تامین واکسن از سوی وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی ،بنیاد خیریه تات امادگی دارد با ایجاد مراکز واکسیناسیون در استانهای سیستان و بلوچستان ، خوزستان و خراسان رضوی در مقابله با این ویروس و ریشه کنی کرونا گامهای اساسی بردارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایرانمال برای افزایش تزریق واکسن کرونا به 50هزارنفردرروز

آمادگی ایرانمال برای افزایش تزریق واکسن کرونا به 50هزارنفردرروز