مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-02سياسي

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای رشد سرانه فضای مطالعه


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان استفاده از ظرفیت مهم سازمان برای رشد سرانه فضای مطالعه بسیار حائز اهمیت است، گفت: وجود دو کتابخانه سیار و امام علی(ع) لیجارکی حسن رود در محدوده منطقه آزاد انزلی و فعالیت های مستمر این دو مجموعه از نظر رتبه استانی مناسبی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، پریسا کرمی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به فعالیت های فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی، برای استفاده از این تجربه موفق در دوره جدید این جشنواره ملی است.

تامین زیرساخت های فرهنگی از مهم ترین اهداف منطقه آزاد مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت گسترش کتاب و کتابخوانی در سراسر گیلان اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان، تامین زیرساخت های فرهنگی در وهله اول برای عموم مردم منطقه و سپس در استان گیلان است.

علی اوسط اکبری مقدم با تاکید بر تجربه خود در دوره مدیریت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان در ایجاد کتابخانه های مدارس برای نخستین بار در کشور بیان کرد: آماده هرگونه همکاری در راستای توسعه فرهنگی در استان گیلان و منطقه آنزاد انزلی هستیم، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی نیز از درجه اهمیت بالایی در فعالیت های فرهنگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای رشد سرانه فضای مطالعه

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای رشد سرانه فضای مطالعه