مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-02اقتصادي

400 درخواست سرمایه گذاری در قشم بی نتیجه ماند/ آخرین وضعیت خودروهای رسوبی در گمرک


سخنگوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: در 25 سال گذشته 400 درخواست سرمایه گذاری به دلیل نبود امکانات زیرساختی بی نتیجه ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرتضی شیخ زاده در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تعیین تکلیف حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های پنچ هزار مناطق آزاد در دنیا این است که معاف از مالیات هستند و عدم پرداخت مالیات از سوی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد یک روال قانونی تلقی می شود و این ساختار اولیه و هدف شکل گیری مناطق آزاد بوده است.

مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: اما اخیرا مجلس تصویب کرده که فعالان اقتصادی در مناطق آزاد مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند که این واکنش های زیادی را از سوی فعالان اقتصادی و همچنین نمایندگان مجلس به دنبال داشته است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه شورای پارلمانی مناطق آزاد متشکل از نمایندگان فراکسیون های مختلف مجلس به دنبال اصلاح این قانون هستند گفت: برخی از نمایندگان مجلس خود این باور را دارند که این مصوبه نیاز به بازنگری و اصلاح دارد اما طبق مقررات مجلس از زمانی که یک قانونی تصویب می شود تا زمان بازنگری مجدد آ ن، باید شش ماه فاصله زمانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 درخواست سرمایه گذاری در قشم بی نتیجه ماند/ آخرین وضعیت خودروهای رسوبی در گمرک

400 درخواست سرمایه گذاری در قشم بی نتیجه ماند/ آخرین وضعیت خودروهای رسوبی در گمرک