مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-02سياسي

رونمایی از صندوقچه روضه های خانگی برای محرم/ روضه مهد تربیت است


صندوقچه روضه های خانگی برای کمک به برپایی این روضه ها به تعداد 2 هزار صندوق با وقف مردمی در سطح کشور به مناسبت ماه محرم توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از صندوقچه روضه های خانگی و بسته محتوایی ماه محرم هیأت های مذهبی عصر امروز دوشنبه 11 مردادماه به همت جامعه ایمانی مشعر و مجموعه ماهد در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

توزیع 2 هزار صندوق روضه خانگی در کشور رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر در ابتدای این مراسم اظهار داشت: این صندوقچه برای کمک به برپایی روضه های خانگی تهیه شده است که 2 هزار صندوق آن با هزینه مردمی و وقف آن ها تهیه شده و میان مردم توزیع خواهد شد.

وی افزود: در این فرایند بنا داریم مداح و منبری مورد نیاز روضه ها را هم تأمین کنیم  و برای این امر هیأت ها می توانند حامی اصلی باشند تا هم ابزار لازم روضه را فراهم کنند و هم مداح و منبری معرفی کنند.

آبفروش گفت: 2 هزار صندوق با پشتیبانی 2 هزار هیأت توزیع خواهد شد که ان شاءالله اگر هر صندوق 100 جلسه را پشتیبانی کند رقم مناسبی از برگزاری روضه خانگی در ماه محرم خواهد شد.

روضه خانگی باید احیا شود یدالله بهتاش پیرغلام امام حسین (ع) نیز در این مراسم اظهار داشت: امام رضا (ع) می فرماید با شادی ما شاد باشید و در حزن ما محزون.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از صندوقچه روضه های خانگی برای محرم/ روضه مهد تربیت است

رونمایی از صندوقچه روضه های خانگی برای محرم/ روضه مهد تربیت است