مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-02سياسي

توانمندی های علمی جهاددانشگاهی ابعاد بین المللی پیدا کرده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه علمی و فناورانه سازمان های توانمند مانند جهاددانشگاهی می تواند منجر به اجرای پروژه های بزرگ، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه علمی و فناورانه سازمان های توانمند مانند جهاددانشگاهی می تواند منجر به اجرای پروژه های بزرگ، ایجاد اشتغال و بهبود ارائه خدمات به مردم شود، امروزه توانمندی های علمی و فناورانه جهاددانشگاهی ابعاد بین المللی پیدا کرده است.

علی شهریارپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی از زمان تشکیل این نهاد در کشور، اظهار کرد: این نهاد در حوزه های مختلفی هم چون پژوهش و فناوری، فنی و مهندسی، حوزه آموزش و حوزه فرهنگی نقش بسیار موثری در تحقق اهداف تعیین شده داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: در دوران دفاع مقدس جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت جهادگران فعال خود و با اتکا بر تفکر خودکفایی پروژه های متعدد نظامی در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ادوات جنگی را به انجام رساند.

وی با بیان اینکه اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه دستیابی به فناورهای نوین مانند ژنتیک و سلول های بنیادی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: صدها پژوهش در حوزه فناوری و پزشکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های علمی جهاددانشگاهی ابعاد بین المللی پیدا کرده است

توانمندی های علمی جهاددانشگاهی ابعاد بین المللی پیدا کرده است