مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-03اقتصادي

دستگاه های یاری رسان کار آفرینی، سختگیری های بی مورد را کنار بگذارند


کارآفرین صنایع دستی شهرستان هرمزگان و پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان با بیان اینکه سختگیری های بی مورد را کنار بگذارند، گفت: استفاده از طرح اصیل کسب مهر، - ایسنا/هرمزگان کارآفرین صنایع دستی شهرستان هرمزگان و پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان با بیان اینکه سختگیری های بی مورد را کنار بگذارند، گفت: استفاده از طرح اصیل کسب مهر، اصالت فرش را برایم به ارمغان آورد.

رخساره جهانشاهی متولد شهر سیرجان و ساکن بندرعباس، فوق دیپلم زبان و ادبیات فارسی و رشته هنری او بافته های داری (گلیم قالی وتابلو فرش ) است که از سال 1381 که به بندرعباس مهاجرت کردند، شروع به فعالیت هنری که ابتدا بصورت تولید فردی بوده که این این هنر بسیار گرانبها را از مادر خود می آموزند.

وی در گفت و گو با ایسنا، افزود: سال 84 وارد گروه صنایع دستی شدم و تولید را با بافتن گلیم و تابلو فرش افزایش داده و آموزش هایی فرا گرفتم و تحقیق بسیار درمورد قالی ایران و گلیم شیرکی پیچ که بسیار ظریف و گرانبها هست، انجام دادم.

این پیشران حوزه فرش اظهار کرد: در این سال ها در نمایشگاه های زیادی شرکت کردم و چندین سال به عنوان مربی و آزمونگر صنایع دستی بندرعباس و هم چنین آموزش تابلو مشغول بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های یاری رسان کار آفرینی، سختگیری های بی مورد را کنار بگذارند

دستگاه های یاری رسان کار آفرینی، سختگیری های بی مورد را کنار بگذارند