مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-03سياسي

مراسمات ایام محرم در آذربایجان غربی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باعث تاسف است که همیشه در آستانه ماه های محرم و رمضان و مناسبت های مذهبی پیک های کرونا شروع می شود و ان شاالله مراسمات دینی با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی  حجت الاسلام منصور امامی در جلسه اعضای مجموعه جهادگران فاطمی ارومیه که در حسینیه مسجد رضا آباد ارومیه برگزار شد با بیان این که خداوند متعال بر گردن ما منت نهاد تا قدمی در راه غدیر و برافراشته شدن پرچم ولایت در ارومیه برداریم، اظهار داشت: اولین برنامه ما بعد از معرفی بنده به عنوان ریاست سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، راه اندازی ستاد مردمی غدیر بود که سه هفته مانده به غدیر راه اندازی شد و نتایج آن برای همه مشهود شد و ما به چشم خود دیدیم که چگونه یدالله مع الجماعه محقق شد.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگی بود که این ستاد مردمی توانست افراد با شور و شعور را دور هم جمع کند و خیلی ها با دستان خالی وارد کار شدند و کارهای بزرگتری انجام دادند که بی سابقه بوده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه اهل بیت علیهم السلام به مسائل دینی و فرهنگی نظر دارند و کمک می کنند، گفت: حضور مردم در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمات ایام محرم در آذربایجان غربی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مراسمات ایام محرم در آذربایجان غربی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود