مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-03فرهنگي

آقای آشنا نیازمند شفافیتی زلال و دقیق با جزییاتی واقعگرا هستیم


شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر در یادداشتی نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفاف سازی عملکرد مالی اداره کل هنرهای نمایشی واکنش نشان داد و خواستار شفافیتی زلال و دقیق با جزییاتی واقعگرا در این زمینه شد.

- ، شهرام گیل آبادی نویسنده و کارگردان و مدیرعامل خانه تئاتر در یادداشتی نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفاف سازی عملکرد مالی اداره کل هنرهای نمایشی واکنش نشان داد.

در یادداشت گیل آبادی آمده است: بسم الله جناب آقای آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با سلام و احترام از کودکی در این حرفه در اوج روزهای بی چیزی شهرستان کار کرده ام و همیشه با سری بالا و با شرف به زیست خود ادامه داده ام.

شاید اگر معلمی در دنیای انسان خدا نبود نفس کشیدنم سخت می شد.

همیشه زیستی شفاف و روشن بینانه داشته ام و هر شفافیتی را ودیعه ای برای پیشرفت دانسته ام.

وقتی نشان شفافیت گرایی به میان می آید یعنی صف آرایی در مقابل اغتشاش ویرانگر و عدم مدیریت؛ اما شفافیت باید آنقدر زلال باشد که مانند آب چشمه حتی اندکی شک و شبهه برای هیچ کس پدید نیاورد.

خصوصا در زمانه ما که نیک می دانید وجود دارند اندکی قلم به مزد که هم از آخور می خورند و هم از توبره، همان کسانی که هنوز هم گزارش هایشان روی پرونده های خاص آدم ها وجود دارد و همان گزارش ها هم روی خروجی بعضی سایت های معلوم الحال خودنمایی می کند، قلم به مزدانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای آشنا نیازمند شفافیتی زلال و دقیق با جزییاتی واقعگرا هستیم

آقای آشنا نیازمند شفافیتی زلال و دقیق با جزییاتی واقعگرا هستیم