مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-03بين الملل

سئول: کره شمالی برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشته است


به ادعای قانون گذاران کره جنوبی، کره شمالی خواستار آن است که برای ازسرگیری گفت وگوهای اتمی با آمریکا، تحریم های بین المللی که این کشور را از صادرات فلزات و واردات سوخت تصفیه شده و سایر ملزومات منع می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به ادعای قانون گذاران کره جنوبی، کره شمالی خواستار آن است که برای ازسرگیری گفت وگوهای خلع سلاح اتمی با آمریکا، تحریم های بین المللی علیه این کشور که صادرات فلزات و واردات سوخت تصفیه شده و سایر ملزومات را ممنوع می کند، برداشته شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، قانون گذاران کره جنوبی امورز (سه شنبه) بعد از توجیه شدن از سوی آژانس اطلاعاتی اصلی این کشور اعلام کردند کره شمالی همچنین خواستار کاهش تحریم های واردات کالاهای لوکس شده است.

این نشست توجیهی یک هفته بعد از آن برگزار شد که دو کره خطوط تلفن برای تماس های اضطراری میان دو کشور را یک سال بعد از تعلیق آن از سوی پیونگ یانگ، برقرار کردند.

رسانه دولتی کره شمالی هنوز در خصوص درخواست جدید برای برداشته شدن تحریم ها به منظور آغاز مذاکرات خبر نداده است.

   قانون گذاران کره جنوبی گفتند کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی هر دو تمایل خود برای بازسازی اعتماد و بهبود روابط را از ماه آوریل ابراز کرده اند و کیم خواستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول: کره شمالی برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشته است

سئول: کره شمالی برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشته است