مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-03سياسي

دادستان مرکز استان هشدار داد/شرایط آب در البرز بحرانی است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اهمیت لزوم مدیریت منابع آبی، گفت: باید تمام چاه های غیرمجاز شناسایی و مسدود شود، شرایط آب در البرز بحرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، پیش از ظهر امروز طی نشستی در دادگستری البرز، شرایط استان در زمینه مدیریت منابع آبی را بحرانی توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد اقدامات برای شناسایی و انسداد چاه های غیرمجاز توسط آب منطقه ای استان با جدیت انجام شود.

وی با تاکید بر برخورد با واگذاری انشعاب غیرمجاز توسط دستگاه های خدمات رسان، از فعالسازی ستاد اقتصاد مقاومتی در استان با ترکیب جدید با توجه به دستورالعمل رییس قوه قضاییه خبر داد و بیان کرد: این ستاد در استان با دستور رییس کل دادگستری استان با ترکیب جدیدفعال شده و اعضا مشخص شده اند که امیدواریم در حل مشکلات واحدهای تولیدی تسریع شود.

حسین اعظمی چهاربرج، معاون قضایی رییس کل و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز، در ادامه این نشست، اقدامات انجام شده در نتیجه مصوبات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری ها را مسلوب المنفعه کردن 502 حلقه چاه غیرمجاز در سال 99 عنوان کرد و گفت: در زمینه بستر و حریم رودخانه نیز حدود 187 مورد آزادسازی در نزدیک به 13 هکتار انجام شد که نسبت به سال 98 رصد 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز استان هشدار داد/شرایط آب در البرز بحرانی است

دادستان مرکز استان هشدار داد/شرایط آب در البرز بحرانی است