مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-03اجتماعي

ارزن پاشی در ارتفاعات نارو کنگان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان گفت: سومین مرحله از عملیات ارزن پاشی در ارتفاعات ناروکنگان انجام شد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان گفت: سومین مرحله از عملیات ارزن پاشی در ارتفاعات ناروکنگان انجام شد.

محمد تقی محمدی اظهار کرد: سومین مرحله از عملیات گندم و ارزن پاشی از سوی جناب آقای مهندس علی مهرپور، وکیل دادگستری شهرستان در چند نقطه در کنار آبشخورهای تعبیه شده جهت استفاده حیات وحش آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، وی با توجه به اهمیت موضوع بیان کرد: جهت رعایت حال موجودات و احتمال خطرات جانی وحوش نقاط مورد نظر از لحاظ امنیت قبل از عملیات بطور کامل کارشناسی و به تایید رسیده که دور از دسترس شکارچیان بوده و کنترل نقاط دانه پاشی از سوی حامیان محیط زیست و این اداره قابل کنترل است و از انتشار تصاویر نقاط نیز در فضای مجازی برای امنیت وحوش خودداری شده است .

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان افزود: این عملیات هر 3 روز یک بار ادامه خواهد داشت که این روند به یاری خداوند با توجه به ارزن های خریداری شده تا پایان فصل گرما در دستور کار قرار دارد که با این روش ضمن تامین آب وحوش و غذای کافی از انتقال و جابه جایی وحوش به نقاط پرخطر و ناآشنایی آنان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزن پاشی در ارتفاعات نارو کنگان

ارزن پاشی در ارتفاعات نارو کنگان