مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-03اقتصادي

سیاسی کاری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز جوابگو نیست


رییس اتحادیه مشاورین املاک ساوه با بیان اینکه سیاسی کاری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز جوابگو نیست، گفت: قدری قانونمدار و منصف باشیم.

- خبرگزاری فارس ـ ساوه؛ بخش مسکن به دلیل نقش مهمی که در اقتصاد کشور دارد، همواره مورد توجه بوده است؛ زیرا ده ها صنعت مانند فولاد، سیمان و.

با بخش مسکن در ارتباط هستند و هرگونه تحرک در بخش مسکن می تواند مجموعه اقتصاد ایران را تحت تأثیر قرار داده و سایر صنایع را نیز متحول کند.

تأمین زمین و  مسکن در ساوه به اندازه ای پرهزینه است که بسیاری از اقشار کم درآمد و کارگر در این شهر به روستاها و خرید اراضی ملی و کشاورزی در حاشیه شهر و برخی روستاها روی آورده اند.

گرانی زمین و مسکن در شهر ساوه که با روند فزاینده مهاجرت به دلیل توسعه صنعتی مواجه است، سبب شده که شاهد کمبود مسکن برای مهاجران باشیم.

در ماه های گذشته شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق حاشیه شهر و نیز در برخی روستاهای بخش مرکزی ساوه بودیم و در این خصوص نیز جلسه بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی فرماندار ساوه در 15 تیرماه برای(بررسی ساخت و سازهای شبانه ایام انتخابات در حواشی شهر) با حضور مدیران ذی ربط برگزار شد.

در جلسه مذکور نیاز شهر ساوه به مسکن، اقدام وسیع مالکین برای تفکیک اراضی باغات و فروش آنها به مردم، تحریک سودجویان در فضای انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی کاری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز جوابگو نیست

سیاسی کاری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز جوابگو نیست