مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-03سياسي

راه اندازی 60 سامانه مجازی در دانشگاه تهران


معاون سامانه های اطلاعاتی مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران با اشاره به میزبانی این دانشگاه در نخستین جشنواره دیجیتال تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 60 سامانه نرم افزاری با فناوری های مختلف راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی صالحی ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: دانشگاه نسل اول نهادی است که در آن آموزش، نقش محوری داشته است و دانشگاه نسل دوم را می توان بر محور پژوهش و آموزش و نتایج حاصل از آن تعریف کرد.

همچنین دانشگاه نسل سوم افزون بر مأموریت های آموزشی و پژوهشی خود سعی دارد با سرمایه گذاری بر روی نوآوری و تجاری سازی ایده های تولیدشده در دانشگاه، به تولید ثروت پرداخته و در کارآفرینی نقش بازی کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه نسل چهارم دانشگاهی است که مانند یک بنگاه اقتصادی و به صورت منفعلانه به دنبال پاسخ گویی به نیاز بازار نیست، بلکه سعی می کند تا با رویکردی فعالانه بر روی محیط اجتماعی و اقتصادی پیرامون اثر گذارد.

دکتر صالحی در ادامه به توصیف مفهوم دانشگاه دیجیتال و ارتباط آن با نسل های مختلف دانشگاهی پرداخت و خاطرنشان کرد: در این زمینه نظریه ها و تعاریف متفاوتی وجود دارد، اما می توان گفت دانشگاه دیجیتال، حاصل توسعه دانشگاه در پرتو رویکرد تحول دیجیتال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 60 سامانه مجازی در دانشگاه تهران

راه اندازی 60 سامانه مجازی در دانشگاه تهران