مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-03اقتصادي

کارخانه شمش و روی دارزین مورد تأیید نهادهای تصمیم گیر است


مطالعات علمی، زیرساختی و اجرای طرح کارخانه شمش و روی دارزین درست و مورد تأیید نهادهای تصمیم گیر قرار گرفته است.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: مطالعات علمی، زیرساختی و اجرای طرح کارخانه شمش و روی دارزین درست و مورد تأیید نهادهای تصمیم گیر قرار گرفته است.

هادی شهسوارپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به جلسه بررسی اعتراض تعدادی از کشاورزان درباره محل احداث کارخانه شمس و روی در منطقه دارزین بم با تاکید بر توجه به شفافیت در شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه مجتمع معدنی فرآوری سرب و روی خان خاتون در حال برداشت است اما فرآیند فرآوری آن در منطقه دیگری انجام می شد.

وی بیان کرد: برای اینکه این فرآیند در سطح شهرستان بم انجام شود و ضمن ایجاد اشتغال زایی از خام فروشی نیز جلوگیری بعمل آید، از دکتر اسماعیلی مدیریت این مجتمع خواسته شد که کارخانه شمش و روی را در سطح شهرستان بم احداث کند .

شهسوارپور ادامه داد: راه اندازی مجتمع معدنی سرب و روی خان خاتون ضمن ایجاد اشتغال زایی پایدار، مهاجرت معکوس هم در پی داشته و در بسیاری از روستاهای منطقه ابارق که خالی از سکنه شده بودند اکنون اهالی، بازگشته اند .

فرماندار بم تصریح کرد: همچنین معدن خان خاتون به عنوان معین بخش دهبکری تمام ظرفیت های منطقه را شناسایی کرده و در راستای توسعه زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه شمش و روی دارزین مورد تأیید نهادهای تصمیم گیر است

کارخانه شمش و روی دارزین مورد تأیید نهادهای تصمیم گیر است