مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-03سياسي

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان


دادستان عمومی و انقلاب شادگان بر لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در این شهر تاکید کرد و گفت: پس زدگی فاضلاب تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان این شهرستان محسوب می شود.

- ، رضا کیانی راد پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است و بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می گیرد ورود کند و اقدامات لازم قانونی را در جهت حل مشکل انجام دهد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد: مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان ها و معابر تبدیل به معضلی شده که سلامتی مردم را تهدید می کند.

دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی اقدامات قانونی فوری در جهت حل مشکل انجام داده و تا برطرف شدن این معضل پیگیری های مستمر را انجام خواهد داد.

کیانی راد در پایان برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر شادگان ضرب الاجل تعیین و اعلام کرد: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا، برای افرادی که این وضعیت نامطلوب بهداشتی را در شهر شادگان ایجاد کرده اند پرونده قضایی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان